HilverZorg Op Maat - Inloggen Klanten:

Inloggen Wachtwoord aanvragen
Bel met onze klantadviseurs: 035 -760 8 760

Vragen

Hieronder vindt u het overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Wat is HilverZorg Op Maat?

HilverZorg Op Maat is de naam van het pakket met aanvullende diensten die door klanten kunnen worden ingezet om zo lang en prettig mogelijk thuis te kunnen blijven wonen. Met HilverZorg Op Maat krijgt u toegang tot een netwerk van professionele en betrouwbare dienstverleners. Als u zich aanmeldt bij HilverZorg Op Maat ontvangt u van ons een klantenkaart met daarop u persoonlijke klantnummer. Hiermee kunt u zelf aanvullende diensten aanvragen.

Hoe meld ik mij aan?

U wordt klant van HilverZorg Op Maat door het aanmeldingsformulier in te vullen. Om gebruik te kunnen maken van HilverZorg Op Maat betaalt u alleen de eenmalige administratiekosten van €10,- te betalen door middel van automatische incasso. Als u handig gebruik maakt van onze acties en kortingen, heeft u uw de kosten er binnen de kortste keren uit!

Ik ben klant maar kan niet inloggen

U heeft zich in het verleden bij ons geregistreerd, waarbij u uw e-mailadres heeft doorgegeven en een wachtwoord heeft gekozen. Met deze gegevens kunt u inloggen op onze website. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op het inlogscherm opnieuw een wachtwoord aanvragen.

Welke gegevens krijgen dienstverleners van mij?

De dienstverleners die u heeft benaderd voor een aanvraag, kunnen hun interesse doorgeven voor het uitvoeren van de door u gevraagde dienst. Zodra een dienstverlener aangeeft interesse te hebben in uw aanvraag, ontvangt hij uw persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres), zodat hij u kan benaderen voor verdere afstemming. Dienstverleners die geen interesse hebben in het uitvoeren van de dienst, ontvangen uw persoonlijke gegevens niet. U ontvangt bericht zodra een dienstverlener uw aanvraag accepteert of afwijst.

Wat als ik niet tevreden ben over een dienstverlener?

Als u niet tevreden bent over een dienstverlener kunt u dit telefonisch of per e-mail aangeven.

Hoe zorg ik dat de e-mails van HilverZorg Op Maat niet in mijn ongewenste mail terechtkomen?

Om ervoor te zorgen dat de e-mails van HilverZorg Op Maat niet als spam worden gezien en in uw ongewenste post belanden, moet u info@hilverzorgopmaat.nl in uw e-mailaccount aan uw veilige lijst toevoegen. Bij Hotmail doet u dit op de volgende wijze: Ga naar "opties". Ga nog een keer naar “Opties” (boven “Aanmelden bij Hotmail”). Ga naar “Veilige en geblokkeerde afzenders”. Ga naar “Veilige afzenders” en voeg info@hilverzorgopmaat toe aan uw veilige afzenders.

Wat is HilverZorg Op Maat Extra?

HilverZorg Op Maat Extra is de uitgebreide variant van het servicepakket HilverZorg Op Maat. Met HilverZorg Op Maat Extra krijgt u extra persoonlijke begeleiding en ondersteuning bij het regelen van uw woongemak. Onze klantadviseur onderhoudt dagelijks contact met u en helpt u bij het regelen van extra aanvullende diensten.”

Hoe kan ik HilverZorg Op Maat Extra opzeggen en wat is de opzegtermijn?

Indien u de dienstverlening van HilverZorg Op Maat Extra wilt beëindigen, dan kunt met een minimale opzegtermijn van één maand schriftelijk opzeggen. Opzeggingen kunnen gestuurd worden naar info@hilverzorgopmaat.nl of naar HilverZorg Op Maat, Postbus 148, 6880 AC, Velp.

Wat te doen bij verlies of diefstal van uw HilverZorg klantenkaart?

Neemt u in geval van verlies of diefstal contact op met HilverZorg Op Maat. Dat kan door te bellen met 035 -760 8 760 of door een mail te sturen naar info@hilverzorgopmaat.nl. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuwe klantenkaart.

Wat te doen bij verhuizing?

Indien u gaat verhuizen, dan dient u een bericht te sturen naar: HilverZorg Klantcentrum, Franciscusweg 10D, 1216 SK Hilversum. Op deze manier blijft u de post over HilverZorg Op Maat op het goede adres ontvangen. Verhuist u naar een adres buiten Hilversum, dan kunt u niet langer gebruik maken van de dienstverlening van HilverZorg Op Maat.

Wat te doen in geval van overlijden?

In geval van overlijden wordt aan nabestaanden gevraagd hiervan een bericht te sturen naar naar info@hilverzorgopmaat.nl of naar HilverZorg Op Maat, Postbus 148, 6880 AC Velp. Dit om te voorkomen dat de overledene post blijft ontvangen over HilverZorg Op Maat.

Aanvraag

Zijn de dienstverleners gekwalificeerd?

Alle particuliere en bedrijfsmatige dienstverleners zijn uitvoerig gescreend op hun professionaliteit en betrouwbaarheid. Na een telefonisch selectieproces worden alle dienstverleners persoonlijk bezocht door onze Accountmanagers. Na goedkeuring worden zij opgenomen in ons systeem. Bedrijven staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, zijn in het bezit van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering en zijn bij voorkeur aangesloten bij een Branche-organisatie. Particuliere dienstverleners hebben werkervaring in de opgegeven diensten, zijn in het bezit van een aansprakelijkheidsverzekering en zijn niet in aanraking geweest met justitie.

Hoeveel dienstverleners kan ik voor een aanvraag selecteren?

Voor elke aanvraag kunt u meerdere dienstverleners benaderen, met een maximum van vijf dienstverleners per aanvraag. Voor het daadwerkelijk uitvoeren van een dienst kunt u slechts één dienstverlener kiezen.

Ik heb twee dienstverleners nodig voor één klus, kan dit met één aanvraag?

Nee, wanneer u meerdere dienstverleners nodig heeft om de klus voor u uit te voeren, dient u twee aanvragen in te dienen.

Er zijn geen dienstverleners beschikbaar voor een dienst die ik wil afnemen.

Als er geen dienstverleners beschikbaar zijn voor uw aanvraag dan gaan wij natuurlijk voor u op zoek naar geschikte invulling. Wij helpen u graag telefonisch verder. U kunt ons bellen op telefoonnummer 035 – 760 8 760. Heeft u liever dat wij telefonisch contact met u opnemen? Vul dan het 'bel mij terug'-formulier in op onze contactpagina. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk.

Waarom kan ik niet binnen twee werkdagen een dienstverlener laten reageren of een dienst laten uitvoeren?

Dienstverleners hebben twee werkdagen de tijd om op uw aanvraag te kunnen reageren. Mocht u een spoedvraag hebben of een calamiteit, neem dan contact met ons op. Dan wordt er direct actie ondernomen.

Ik heb vier dienstverleners benaderd maar tot op heden nog geen reactie van hen ontvangen.

Wanneer dienstverleners niet reageren binnen de door u gegeven reactietermijn, komt er bij onze BemiddelingService een signaal. Wij zullen contact opnemen met de door u gekozen dienstverleners en indien nodig nemen wij contact met u op over de voortgang van de aanvraag.

Ik vind de dienstverleners bij nader inzien niet geschikt voor mijn aanvraag.

U kunt zelf de aanvraag op elk gewenst moment wijzigen en zo dus de eerder geselecteerde dienstverleners afwijzen en nieuwe dienstverleners selecteren. De afgewezen dienstverleners ontvangen automatisch een e-mail met de afwijzing.

Kan ik mijn aanvraag wijzigen?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, nog wijzigingen aanbrengen. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch van deze wijzigingen op de hoogte gesteld.

Kan ik mijn aanvraag intrekken?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, uw aanvraag intrekken. De door u geselecteerde dienstverleners worden automatisch op de hoogte gesteld van de annulering van uw aanvraag.

Financieel

Wanneer moet ik de rekening van een door mij ingeschakelde dienstverlener betalen?

Na een geleverde dienst zal een particuliere dienstverlener een dienstenbon invullen en door u laten ondertekenen. Dit kan middels een papieren dienstenbon maar ook digitaal. Als u dienstenbonnen graag digitaal wilt goedkeuren, kunt u dit bij ons aangeven. U ontvangt dan voortaan een e-mail als de dienstverlener een dienstenbon aan u wil aanbieden. U kunt de dienstenbon dan digitaal beoordelen. Als u een papieren dienstenbon accordeert zal de dienstverlener deze insturen en ontvangt u van ons een factuur namens de dienstverlener. Deze dient u binnen 14 dagen te betalen. Als u een digitale dienstenbon accordeert, kunt u direct via automatische incasso of iDEAL betalen. U ontvangt dezelfde dag nog een factuur per e-mail.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U betaalt de administratiekosten door middel van automatische incasso. De betaling voor de afgenomen dienst kunt u voldoen via iDEAL of door automatische incasso.

Waarom kan ik niet met acceptgiro betalen?

De (IBAN)acceptgiro wordt uiterlijk 1 januari 2019 afgeschaft. In aanloop naar deze ontwikkeling maken wij met ingang van 1 oktober 2013 geen gebruik meer van de acceptgiro. U kunt uw betalingen voldoen via iDEAL, eigen (periodieke) overschrijving of automatische incasso.

Wanneer worden de kosten van HilverZorg Op Maat en HilverZorg Op Maat Extra geïncasseerd?

De eenmalige administratiekosten van HilverZorg Op Maat en de maandelijkse kosten van HilverZorg Op Maat Extra worden rond de 15e van de maand automatisch van uw rekening afgeschreven. Afschrijving vindt pas plaats nadat u het Europees Machtigingsformulier Incasso heeft ondertekend en teruggestuurd.

HilverZorg Alert

Wat is HilverZorg Alert?

HilverZorg Alert is een uniek systeem voor personenalarmering, dat ons in staat stelt direct te reageren op noodsituaties. Eén druk op de knop is voldoende om professionele hulp in te roepen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. HilverZorg Alert werkt heel eenvoudig. Neemt u een abonnement op HilverZorg Alert, dan wordt er bij u thuis een alarmkastje geplaatst en aangesloten op uw telefoon. Daarnaast krijgt u ook een persoonlijk alarm. Dit is een knop die u om uw hals of pols draagt. Zo kunt u overal in huis uw alarmoproep doen. Wanneer het kastje is aangesloten, krijgt u uitleg over de werking ervan en wordt het alarm een paar keer getest. Op die manier weet u zeker dat het alarm werkt.

Bel mij terug

Vul hieronder uw naam, telefoonnummer en eventuele toelichting in. De mogelijkheid om u direct terug te bellen is beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur. Vult u buiten deze tijden dit formulier in, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag terug.

Velden met een (*) zijn verplicht

Ik heb een klacht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Stuur een bericht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Wachtwoord aanvragen

U wilt een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Wij zullen u dan een wachtwoord per e-mail toesturen. U kunt direct met dit wachtwoord inloggen en deze indien gewenst op uw persoonlijke pagina wijzigen. Bent u nog geen klant van HilverZorg Op Maat? Meld u dan vandaag nog aan!

Velden met een (*) zijn verplicht
E-mailadres: *